QR kód (quick response kód, kód pre rýchlu odpoveď) je dvojrozmerný čiarový kód, ktorý funguje ako prostriedok na automatizovaný zber dát. Dokáže zakódovať veľké množstvo informácií (text, vizitku, fotografiu, internetový odkaz), ktoré je možné pomocou QR čítačky veľmi rýchlo zobraziť.
Čítačku kódov možno bezplatne naištalovať do mobilného telefónu a po vyfotení kódu sa zašifrovaný odkaz automaticky zobrazí. Veľmi často sa QR kódy používajú v marketingu a možno vďaka nim používateľa ľahko presmerovať na webové stránky, e-mail alebo iné kontaktné informácie.
Affiliate Marketing je typ online marketingu, v ktorom firma platí províziu jednotlivcom alebo iným podnikom s názvom Affiliates za propagáciu svojich výrobkov alebo služieb. V tomto modeli si pridružená spoločnosť získa províziu za každý predaj alebo odporúčanie uskutočnené prostredníctvom...
Čítať ďalej
Dolovanie údajov je ako lov pokladov v digitálnom svete. Je to proces hľadania cenných informácií skrytých v rámci veľkých súborov údajov. Predstavte si obrovskú hromadu skladieb a snažíte sa nájsť tie, ktoré sa zmestia spolu, aby ste vytvorili jasný obrázok.
Ťažba...
Čítať ďalej
Webový Prehliadač je počítačový program, ktorý vám umožňuje prístup a prezeranie webových stránok na internete. Je to ako okno do online sveta, ktoré vám umožňuje skúmať a interagovať so všetkými druhmi obsahu.
Keď do prehliadača zadáte webovú adresu alebo kliknete...
Čítať ďalej