QR kód (quick response kód, kód pre rýchlu odpoveď) je dvojrozmerný čiarový kód, ktorý funguje ako prostriedok na automatizovaný zber dát. Dokáže zakódovať veľké množstvo informácií (text, vizitku, fotografiu, internetový odkaz), ktoré je možné pomocou QR čítačky veľmi rýchlo zobraziť.
Čítačku kódov možno bezplatne naištalovať do mobilného telefónu a po vyfotení kódu sa zašifrovaný odkaz automaticky zobrazí. Veľmi často sa QR kódy používajú v marketingu a možno vďaka nim používateľa ľahko presmerovať na webové stránky, e-mail alebo iné kontaktné informácie.
Autorizácia je proces udeľovania alebo zamietnutia prístupu k zdroju, ako je súbor, databáza alebo sieť na základe identity a povolení používateľa. Je to spôsob, ako zabezpečiť bezpečnosť digitálnych transakcií a chrániť pred neoprávneným prístupom alebo porušením údajov.
Autorizácia...
Čítať ďalej
Firewall je softvérové, prípadne hardvérové riešenie, ktoré jednak chráni počítač pripojený k internetu pred útokmi hackerov a škodlivými programami a zároveň filtruje odchádzajúce dáta...
Čítať ďalej
Web Analytics je ako digitálne lupenie pre webové stránky. Pomáha vám pochopiť, ako ľudia interagujú s webovou stránkou, ktoré časti sú populárne a ako sa tam dostali na prvom mieste. Analýzou týchto údajov môžu vlastníci webových stránok a tvorcovia vylepšiť, zvýšiť spokojnosť...
Čítať ďalej